Od stycznia do sierpnia 2025 r. wolumen sprzedaży aut Leapmotoru osiągnął w Polsce pułap 808 szt., zaś we wrześniu marka przekroczyła symboliczną liczbę pierwszego tysiąca. Najchętniej kupowanym modelem jest dotychczas T03 (pięciodrzwiowy BEV z segmentu A), który wyróżnia się przystępną ceną (pojazd, przy skorzystaniu z programu „NaszEauto”, jest finalnie do nabycia nawet za 44 900 zł).
We wrześniu pojawił się nowy autoryzowany salon marki – Auto Plus (Grupa Gezet), zlokalizowany w Gdańsku przy ul. Potokowej 15AC, co daje dziś w sumie 15 lokalizacji brandu. Salony Leapmotoru prowadzone są już bowiem także m.in. w Bielsku-Białej (Auto Gazda), Jamnicy k. Stalowej Woli (RiA), Kaliszu (PHU Sztukowski), Katowicach (Ganinex Adam Gazda), Olsztynie (Resma), Płocku (Budmat Auto) czy Łodzi (Jaszpol Uno).
Przypomnijmy, że na targach IAA Mobility, odbywających się 8–14 września br. w Monachium, Leapmotor zorganizował światową premierę modelu B05 (sportowego hatchbacka segmentu C), a ponadto rozpoczął oficjalnie sprzedaż elektrycznego SUV-a Leapmotor B10. Co więcej, wszystko wskazuje na to, że Stellantis i Leapmotor zainwestują 200 mln dol. w istniejącą już hiszpańską fabrykę grupy, gdzie prawdopodobnie w przyszłym roku będzie produkowany model B10. Pozwoliłoby to obu firmom – funkcjonującym razem w ramach spółki joint venture – na uniknięcie dodatkowych unijnych opłat celnych.



